sobota, 23 marca 2013

The Versatile Blogger i Liebster Awards

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger x2 <33

 dziękuje za to bardzo ;**

ZASADY:

1. Podziękować nominującemu na jej/jego blogu.
2. Ujawnić 7 faktów o sobie.
3. Nominować 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
4. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanego bloga.


14 faktów o mnie:


1. Dorastałam z Harrym Potterem!
2. Uwielbiam Tokio Hotel i System Of A Down.
3. Mam siostrę.
4, Wolę matematykę od polskiego.
5. Chcę zostać nauczycielką.
6. Lubie fiolet.
7. Mam 2 koty.
8. Mam 17 lat.
9. Chodzę do liceum ogólnokształcącego.
10. Telefon - samsung.
11.  Byłam w Hiszpanii.
12.  Uwielbiam Dramione i Fremione.
13. Mam 4 najlepsze przyjaciółki !!!
14.  Uwielbiam rysować.

20 nominowanych przeze mnie blogów:

9. Reader

Liebster Awards:

„Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 


MOJE ODPOWIEDZI: 

1.  Jaka jest Twoja ulubiona książka? 
* Oczywiście moją ukochaną książką jest ,,Harry Potter".
2. Jaka jest Twoja ulubiona postać z HP? Dlaczego? 
* Draco Malfoy, ponieważ uwielbiam jego zachowanie, jest taki pewny siebie i nie przejmuje się nikim, poza sobą (no może życiem rodziny).
3. Kiedy i w jakich okolicznościach zaczęła się Twoja przygoda z HP? 
* Miałam siedem lat i zobaczyłam w telewizji trzecią drugą część filmu i tak zaczęłam oglądać inne filmy tej sagi a potem przeczytałam książki.
4. Kiedy zaczęłaś prowadzić bloga? 
* Zaczęłam go prowadzić jakiś miesiąc temu.
5. Co Cię skłoniło do założenia bloga? 
* Chciałam się podzielić z innymi tą historią, która mi się kiedyś przyśniła. Poza tym uwielbiam pisać.
6. Jaki jest Twój ulubiony parring z HP? 
Mój ulubiony to Fremione i Dramione !!
7. Jakiego typu czytasz książki? 
* Bardziej czytam fantastyczne i romansidła jakieś, ale też niekiedy przygodowe.
8. Jakiej muzyki słuchasz?
* Pop Rock, Rock i troszkę Metalu.
9. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
* Czytać książki, słuchać muzyki, również pisać swoją książkę.
10. Ile czasu spędzasz na nauce dziennie? 
* Ee...  rzadko się uczę.
11. Ile masz lat?
* Mam 17 lat.

NOMINOWANE BLOGI:


PYTANIA:

1. Ile masz lat?
2. Jaka jest twoja ulubiona postać z HP?
3. Jaki jest twój ulubiony film (oprócz HP) ?
4. Jaki jest twój ulubiony szkolny przedmiot?
5. Masz jakieś zwierzątko domowe?
6. Masz rodzeństwo?
7. Jaka jest twoja ulubiona część HP (wybierz jedną ulubioną)?
8. Gdybyś miał być jedną z postaci z HP, to którą? Dlaczego?
9. Ile czytasz mniej więcej blogów (regularnie) ?
10. Lepszą parą jest Dramione, Fremione czy Romione?
11. Jaki jest twój ulubiony kolor?

8 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, jest to już moja trzecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, za nominację. Naprawdę nie trzeba było :3 ~ Lily

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję mocno za nominację! Naprawdę się nie spodziewałam! :D Totalny zaskok! xD

    Dziękuję i pozdrawiam ciepło ^^
    ~Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, za kolejną nominację. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, to moja pierwsza nominacja, wiele dla mnie znaczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;**